Vanliga frågor
Vilka är leveranstiderna för dina produkter?
Vi tar 1-2 dagar att behandla din beställning och tar sedan 7-11 arbetsdagar att leverera direkt från vårt reservlager i Asien till kunden ,detta för att minska utsläpp och kostnader .
Skickar du över hela världen?
NEJ , tyvärr Vi levererar bara I Sverige .
Varifrån skickar vi dina produkter?
Våra kontor finns i Stockholm, Sverige. Vårt leverantörer/Agent finns i Asien.
Ger du information om produktspårning / spårning?
Ja, ni får spårnummer automatiskt senaste tre dagar efter din beställning och annars fråga oss via e-post på info@doresmart.se
Jag fick en skadad artikel. Vad kan jag göra?
Vi är ledsna att höra det. ingen panik . Skicka bara en bild av det skadade föremålet i fråga till e-postadressen: contact@bikoluxia.se så skickar vi dig en liknande ersättningsartikel så snart som möjligt.
Vilka är betalningsmetoderna?
För närvarande kan du betala med kreditkort på vår webbplats. Vi accepterar inte bankcheckar, banköverföringar eller betalningar vid mottagandet.
Är din webbplats säker?
Denna webbplats är 100% säker. Shopify lagrar dina kreditkortsuppgifter . För det första finns webbplatsen du besöker på en HTTPS-server (det lilla gröna hänglåset till vänster om webbadressen till den här sidan finns för att påminna dig). De flesta webbplatser säkrar bara sin "korg" och allt som rör betalning av beställningar. På den här webbplatsen är ALLA SIDOR säkra och kan inte hackas eller riktas mot skadlig kod. Slutligen, när det gäller betalning, använder vi för närvarande Shopify payement , som är riktmärket när det gäller säkerhet för Internet-transaktioner. Om du väljer en direktbetalningsport för att slutföra ditt köp lagrar Shopify dina kreditkortsuppgifter. Det är krypterat via Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS). Dina köptransaktionsdata lagras endast så länge som är nödvändigt för att slutföra din köptransaktion. När det är klart raderas din köptransaktionsinformation. Alla direktbetalningsportar följer de standarder som PCI-DSS har ställt och som hanteras av PCI Security Standards Council, som är en gemensam insats för varumärken som Visa, MasterCard, American Express och Discover.
PCI-DSS-krav hjälper till att säkerställa säker hantering av kreditkortsinformation från vår webbutik och dess tjänsteleverantörer.
Vad händer om jag inte är nöjd med min produkt?
Vi erbjuder en 100% "tillfredsställelse eller pengarna tillbaka" -garanti! Om produkten av någon anledning inte uppfyller dina förväntningar kan du returnera den till oss inom 30 dagar efter mottagandet och vi återbetalar dig hela priset för varan så snart den anländer till oss. Alla returnerade produkter måste dock vara i perfekt skick och returfraktkostnaderna måste betalas av dig. Men om du får en återbetalning dras returfraktkostnaden från den. Allt går att lösa genom en överenskommelse . Bevis för porto ska sedan skickas med till oss som leveransbevis.
Jag har fortfarande inte fått min beställning. Vad tar så lång tid?
Vi beklagar förseningen. Ibland kan internationell frakt ta längre tid än väntat på grund av tullklarering eller pandemi och vi kan inte göra nånting åt det men gör en utredning för att kunna veta orsak ,samtidigt förbättra leveranstider på ett säkert och snabbt sätt .Du kan dock spåra din beställning och se var den är när som helst. Om du fortfarande känner att du behöver hjälp med att spåra ditt paket eller vill fråga om det, vänligen kontakta oss via e-post på contact@bikoluxia.se
Har ni en återbetalningspolicy?
Vi gör vårt bästa för att lösa eventuella problem som våra kunder har med sina artiklar online. Om du fortfarande vill få en återbetalning på din beställning kan vi naturligtvis slutföra betalningen, om överklagandet görs inom 30 dagar från orderdatumet. För mer information, läs mer om vår återbetalningspolicy.
Har du fortfarande frågor?
Om du fortfarande har några frågor kan du kontakta oss via e-post på
contact@bikoluxia.se . Ditt tillfredsställelse är 100% garanterat och våra prioritet .